باید و نباید های وب
نوشته شده توسط : مهدی

طراحی وب
چنانچه در ادامه فعال‌سازی یک وبسایت برای خویش و یا این که کسب‌وکارتان در اصفهان می‌باشید , او‌لین بحران پیشروی شما گزینش شیوه ساخت سایت خواهد بود . در وضعیت کلی دو روش به کار گیری از cms و کد نویسی برای پیاده‌سازی وب‌سایت‌ها موجود هست .

بایستی بدین نکته اعتنا داشت که گزینش روش درست و مطلوب ساخت وب سایت فراوان حیاتی و دارای اهمیت است . چون زمانی که شما به یک کمپانی پباده سازی ‌سایت در اصفهان مراجعه میکنید بعد از تعیین یک کدام از این دو آیتم , میزان هزینه‌ و دوران زمان تحویل و هم شیوه استعمال از وبسایت مختلف و تأثیرگذار خواهد بود .
مدام از call to action روشن استعمال فرمائید :
وقتی که در حالا دیزاین کلیدی وبسایت تان میباشید , نباید فقط هدفتان زیباتر کردن آن باشد . بایستی کاری فرمایید مخاطب به راحتی عمل کمپانی را فهم و شعور نماید و مبتنی بر محصول ها و سرویس ها شما مشکلاتش را حل کند . به امداد برگه اساسی تارنما می‌توانید مزایای محصول ها تان را به مخاطب عرضه فرمائید .

نباید تصمیم گیری برای قدم‌بعدی را به عهده بازدیدکننده بگذارید . مدام از call to action واضح استعمال نمائید و به آنان بگویید دوست دارید چه قدمی را طی نمایند .
به صورت واضح به کاربرانتان بگویید چه کار
بازدیدکنندگان می بایست بدانند شما چه کسی میباشید و چه کاری انجام می دهید .

در صورتی‌که مارک شناخته شده ای می باشید پس این زمینه دوچندان برایتان مشقت بار نخواهد بود البته بیشتر وبسایت هایی که در وب کار می نمایند مبتدی و تازه کار میباشند و می بایست به کاربرانشان بگویند چه کاری می نمایند و چه فعالیتی دارا هستند .


برای جذب مشتری باید به وی داده ها کافی بدهید تا در رابطه شما و خدماتی که ارائه می دهید بیشتر بداند , فقط با ارائه داده ها کافی است که میتوانید اعتماد مشتریان را جذب نمایید . یکی اقداماتی که برای این دستور در فضای آنلاین می بایست انجام داد توجه به حوزه ی دیجیتال مارکتینگ است.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 571
|
امتیاز مطلب : 30
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: